Mogelijk gemaakt door Blogger.

donderdag 2 oktober 2014

Kom op koala

| | 6 reacties
We zijn terug in de bewoonde wereld! Na acht dagen trekken op de Great Ocean Walk (in de buurt van de bekendere Great Ocean Road) van Apollo Bay tot aan de Twelve Apostles, goed voor een honderdtwintigtal kilometer. Om jullie een uitgebreid dag-per-dagrelaas te besparen, hebben we ons handig beperkt tot de volgende handige lijstjes;

Gespotte wilde dieren:

  • 31 kangoeroes
  • 9 zwarte wallabi's (waarvan 1 baby)
  • 6 koala's! (waarvan 1 baby)
  • 2 slangen (iets minder schattig)

Factsheet Tom:

  • Favoriete kampeerplek: Johanna Beach (voor het fenomenale uitzicht)
  • Het lastigste moment: Dag 2, met een verkeerd afgestelde rugzak
  • Meest toepasselijke soundtrack: "Lovely Day" - Alt-J (bij elk moment, elke dag), "A Heartbreak" - Angus & Julia Stone (aan het begin van de trekking), "A Midsummer Evening" - Yann Tiersen ('s avonds in de tent) en "Hrafuntinna" - Sigur Ros (tijdens het uitlezen van "The Remains of The Day").
  • Eigenaardigste droom: Niet dromen over mijn lief, maar wel over praktisch al mijn familieleden, collega's en vrienden.
  • Het minst leuke aan kamperen is... geen enkele nacht doorslapen
  • Grootste gemis: Fruit, groenten, chips en een goede pint af en toe.
  • Grootste persoonlijke overwinning: Acht dagen trekken in de wildernis, zonder comfort en met rugpijn.
Factsheet Pieter: 
  • Favoriete gespotte dier: Koala
  • Vervelendste eigenschap metgezel: Soms wat te weinig omkijken of letten op wegzwiepende takken.
  • Meest indrukwekkende landschap: Het uitzicht vanop de top bij Ryans Den
  • Het leukste aan een achtdaagse trektocht: Volledig opgaan in de omgeving en leven op het ritme van de natuur
  • Minst gemist: Volk om me heen.
  • Lekkerste maaltijd: Risotto met bospaddenstoelen
  • Grootste lichamelijke kwaal: Pijnlijke schouders (vooral de rechter)












































6 reacties:

  1. Mooie foto's van een prachtige land. De foto met de jeep deed mij even twijfelen aan de voettocht van 120km ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai mijne frak. Ziet er super uit. Ik ben vooral fan van het filmpje :) .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar zo mooi! En wat fijn om jullie zo gelukkig te zien. Fijn fijn fijn! Jammer dat je in het filmpje niet de fantastische imitatie van de koala hebt gedaan, Pieter. Ik moet nog steeds lachen als ik er aan denk :-) xxx klaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind vooral die koala met zijn blonde krullen knap! Liefs! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spontaan tranen bij het zien van het filmpje .... (but that's just me).
    Chips: chips à volonté at Aannemersstraat from the minute you're back, Tommyboy!
    misskiss

    BeantwoordenVerwijderen

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance